Very Me Pink Me Perfect Lip Gloss

Błyszczyk do ust Very Me Pink Me Perfect

Co pisze Oriflame: Marzysz o lśniących ustach w wyjątkowym kolorze? Transparentny błyszczyk Pink Me
Perfect po nałożeniu na usta reaguje z pH skóry i zmienia się w Twój indywidualny odcień różu! 10 ml


Kod: 22497

Średnia ocena: 4,4/5 (41 ocen)

Cena regularna: 17 zł (dla Klubowiczów 13 zł) Cena promocyjna: ok 9,90 zł (dla Klubowiczów 7,62 zł)

Zostań Klubowiczem, zarejestruj się TU.


Moje odczucia: Boski! Zakochałam się od pierwszego użycia! Daje niesamowity i wyrazisty odcień różowego, twarz od razu się ożywia po nałożeniu produktu! Im więcej błyszczyka nałozymy, tym intensywniejszy odcień. Ujęło mnie to, że nawet kiedy warstwa błyszcząca zostanie zjedzona to kolor utrzymuje się jeszcze kilka godzin. Ja prawie nigdy nie pamietam o malowaniu ust w ciągu dnia - maluję się przed wyjściem, wrzucam błyszczyk czy pomadkę do torebki i tylko ją wietrzę, ponieważ rzadko pamiętam o jej uzyciu. Tutaj ten problem jest znikomy. Dodatkowo błyszczyk nie klei się mocno, jest przyjemny, nie ciągnie sie na ustach. Zapach ma dość ostry i słodki. Powoduje to odczuwanie nieprzyjemnego, drapiącego odczucia w ustach niedługo po pomalowaniu. Na szczęście po dłuższej chwili posmak znika. Niektórym ten smak odpowiada, ja jednak nie przepadam.

Jak używać:Uważnie! Kolor zmienia się z przezroczystego na różowy pod wpływem pH naszej skóry. To znaczy, że jeśli wyjdziesz błyszczykiem poza granicę ust, albo Twoje włosy przeniosa odrobine błyszczyku w inną część twarzy możesz mieć problem z usunięciem śladów przez klika godzin. Płyn do demakijażu załatwia sprawę, ale chyba nie każda z nas nosi takowy w torebce :) Dlatego błyszczyka używamy jak ciemnej pomadki - zwracając uwagę na dokładne wypełnienie ust produktem.

Podsumowując:

PLUSY:
+ piękny, wyrazisty kolor
+ kolor jest bardzo trwały (utrzymuje się nawet po jedzeniu)
+ nie klei się
+ wygodny aplikator
+ można deilkatnie regulować intensywność koloru

MINUSY:
- powoduje posmak w ustach
- trzeba zwracać dużą uwagę na aplikację z powodu barwienia skóry

Tak prezentuje się tubka.

Wygodny aplikator delikatnie nakłada produkt. Ostrzejszą końcówką maluję kontur ust, co pozwala na dokładną aplikację.

Błyszczyk w tubce jest przezroczysty.

W kontakcie ze skóra zmienia kolor na różowy. Tutaj widać, że tam, gdzie cienko rozsmarowany już zaczyna sie zmieniać :)

Usta bez błyszczyka.

Usta zaraz po nałożeniu produktu - zanim dobiegłam zrobic zdjęcie kolor już zdążył się zmienić. Tak wygląda szybkie nałożenie bez obrysowywania konturu ust.

A tutaj juz poprawione i ładnie obrysowane. Mam wrażenie, że w realu kolor jest odrobinę intensywniejszy. Zresztą na każdych ustach będzie się zmieniał inaczej - to zależy od osobistego pH.

Usta 3,5 godziny od nałożenia błyszczyku. Rozmawiałam, jadłam obiad (z dużą ilością oliwy z oliwek :)) a kolor jeszcze jest widoczny - delikatnie, ale porównując zdjęcie przed i po widać różnicę.

 

Categories: ,

2 Responses so far.

  1. Anonimowy says:

    Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

  2. Anonimowy says:

    Niestety ja takiego błyszczyka jeszcze nie używałam więc nie wiem jak sprawdza się ona na co dzień. Jestem zdania, że jak najbardziej fajne kosmetyki możemy również znaleźć w sklepie https://eveline.pl/ i to właśnie tam ja je głównie zamawiam. Zresztą jak każda kobieta lubię mieć za każdym razem sporo kosmetyków w zapasie.

Leave a Reply

Podziel się swoją opinią na temat produktu: